Announcement

Collapse
No announcement yet.

Stewie goes drag racing ....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Stewie goes drag racing ....

    As many of you may or may not know, Stewie on here is my 17 y/o son. A few weeks ago we went to the track on a TnT night to get him some seat time and so he could start getting familiar with the layout of the speedway.

    There will be three other parts, so stay tuned. BTW, this was my 1st try at editing and making vids with my cheap little Vivitar camera.

    http://youtu.be/vnII8L7OrvY
    Whiskey for my men ... and beer for their horses!

  • #2
    Might have to grudge race him in the Stratus.

    Comment


    • #3
      looks like alot of the locals come out to race, good to see people are taking advantage of it. btw I think bandimere is one of the coolest tracks just because of the scenery around it
      Charles W - BS Photographer at large

      Comment


      • #4
        Bandimere is awesome...nothing like racing on the side of a mountain like that lol. Glad to see he's running, Bamf. But doesn't he have the Saturn?
        The former Remy-Z

        "Remy-Z, you've outdone yourself again, I thought a Mirada was the icing on the cake of rodding, but this Imperial is the spread of little 99-cent candy letters spelling out "EAT ME" on top of that cake."

        Comment


        • #5
          His Saturn still smokes pretty bad ... we've tried all of the cheap fixes but no luck. I get to throw a set of rings in it when I get time. The plan is to have him in the Chevelle by the Labor Day high school race, slowed down a bit of course.
          Whiskey for my men ... and beer for their horses!

          Comment


          • #6
            Cool !

            Comment


            • #7
              And here's the next ....

              http://youtu.be/fk4rzAMqSYc
              Whiskey for my men ... and beer for their horses!

              Comment


              • #8
                Hes getting the hang of it.

                Comment


                • #9
                  Racing was really fun, But Bamfster said i need to start lifting weights if im gonna drive the chevelle cause it doesnt have power steering lol

                  Comment


                  • #10
                    He ain't kidding. No power steering and slow car equal excellent arm workout.
                    The former Remy-Z

                    "Remy-Z, you've outdone yourself again, I thought a Mirada was the icing on the cake of rodding, but this Imperial is the spread of little 99-cent candy letters spelling out "EAT ME" on top of that cake."

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Remy-Z View Post
                      He ain't kidding. No power steering and slow car equal excellent arm workout.
                      And possible"Oh CRAP" moments.Get to lifting.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Remy-Z View Post
                        He ain't kidding. No power steering and slow car equal excellent arm workout.
                        Slow car?...OUCH!
                        Whiskey for my men ... and beer for their horses!

                        Comment


                        • #13
                          I doubt he'll be hauling ass in the pits...if he likes life anyways, I bet.
                          The former Remy-Z

                          "Remy-Z, you've outdone yourself again, I thought a Mirada was the icing on the cake of rodding, but this Imperial is the spread of little 99-cent candy letters spelling out "EAT ME" on top of that cake."

                          Comment


                          • #14
                            congrats stewie!!! your dad is awsome for taking you racing!!
                            alot of dads nowdays are all about themselfs
                            COBEY..... franklin, kansas

                            Comment


                            • #15
                              He's gonna need to work on his leg press too ... manual drum brakes!....
                              Whiskey for my men ... and beer for their horses!

                              Comment

                              Working...
                              X